Шановні абоненти Flycom!
У поточних обставинах команда Flycom вважає своїм обов’язком забезпечити кожного абонента якісним доступом до мережі Інтернет наперекір нинішній ситуації.
На жаль, с кожним днем матеріали та устаткування продовжують рости у ціні, а логістика стає все складнішою.
У зв’язку з цим ми вимушені з 1 лютого частково змінити тарифні плани. Оновлені ціни Ви зможете переглянути на сайті.
Нагадуємо, що у цей не легкий для країни та кожного з нас час:
⚙️ Служба технічної підтримки, а також контактний центр працюють і працюватимуть 24/7.
⚙️ У разі відключення інтернету або збоїв в його роботі, просимо зв’язатися з нашим контактним центром.
Ми у соціальних мережах
☑️Telegram
☑️Instagram
☑️Facebook