Flycom — перспективна та перспективна компанія, що надає послуги доступу до Світової мережі та цифрового телебачення на території Одеської області.
Наше завдання: забезпечити клієнтів високоякісним та стабільним інтернетом, та цілодобово працюючою кваліфікованою технічною підтримкою.
Ми переконані, що кожен співробітник — надійний двигун прогресу, який визначає успіх команди.
Тому нам потрібні впевнені в собі люди — “криголамки” продажів, які зможуть ефективно знаходити точки дотику з потенційними абонентами, і “ЩИТи” call-центру, які здатні вирішити будь-яку проблему, що виникла у наших абонентів.
Ми в пошуку нових співробітників і співробітниць, які безупинно хотітимуть робити рішення стабільнішими, а клієнтів — задоволенішими.
Відповідальний підхід до технічного боку питань буде плюсом для кандидата.
Кандидатам пропонуємо своєчасну виплату заробітної плати, дбайливе керівництво, що розуміє, комфортну зону відпочинку і всі необхідні умови роботи.
Вас зустріне сильна та дружна команда, яка завжди допоможе, підкаже та підтримає у скрутну хвилину.
Після того як ознайомитеся з обов’язками вакансій, що б ми зв’язалися – Ви можете заповнити форму зворотнього зв’язку нижче або зателефонувати за номером 0970161942
Якщо ж Ви бажаєте запропонувати свою кандидатуру за іншою вакансією – надсилайте своє резюме нам на пошту hr@flycom.net.ua
Вакансия "Менеджер по работе с клиентами"
Вимоги:
- Чоловік/дружин. Від 15 до 24 років;
- Бажано з досвідом продажів – без досвіду, готові надати навчання;
- Відповідальність та комунікабельність;
- Високе навчання;
- Презентабельний зовнішній вигляд;
- Креативність та здатність до неординарного мислення;
- Висока орієнтація на результат;
- Фінансова мотивація;
- Стресостійкість.
Обов’язки:
- Просування телекомунікаційних послуг компанії;
- Консультування клієнтів;
- Виконання поставлених завдань безпосереднього керівника;
- ведення звітності з планування, динаміки та ефективності своєї роботи;
- Офіційне працевлаштування;
За деталями звертайтесь за телефоном 0635828955 Марина, або ж залиште свої контактні дані:
Вакансія "Оператор call-центру"
Вимоги:
- Знання української мови;
- Бажаний досвід роботи в Call-center або продавцем-консультантом;
- Досвідчений користувач ПК (MS Office Excel бажаний);
- Грамотна мова;
- Виконавчість, Цілеспрямованість, Комунікабельність, Вміння слухати та чути;
- Бажання працювати у дружному, згуртованому колективі у стабільній компанії;
- Клієнтоорієнтованість.
Обязанности:
- Оформлення замовлень клієнтів;
- Робота в офісі консультація та продаж телефоном (без пошуку клієнта) тільки по гарячій базі наших постійних клієнтів (базу надаємо);
- Продаж дод. обладнання;
- Консультування з послуг;
- Робота з базою клієнтів.
За деталями звертайтеся за телефоном 0970161942 або залиште свої контактні дані: